همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قرعه‌کشی جام حذفی گفت: نمی‌دانم چرا تمامی اتفاق‌هاق بد برای پرسپولیس است و اتفاق‌های خوب برای تیم‌های دیگر!

golmahammadi

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل داماش گفت: داماش یک تیم جوان و با انگیزه است که برای کسب 3 امتیاز با تمام قوا مقابل این تیم به میدان می‌رویم. کسب این 3 امتیاز برای ما حیاتی است و با توجه به وضعیتی که در جدول داریم به پیروزی در این مسابقه نیازمندیم. بازی ساده‌ای نیست و با تمام توان به میدان می‌رویم.

وی در مورد بازیکنان 2 اخطاره تیمش و اینکه آنها را خطر از دست دادن دربی تهدید می‌کند، اظهار داشت: مطمئنا تیم را با تمام قوا برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌فرستم از تمام بازیکنان 2 اخطاره استفاده می‌کنم. این بازی هم همانند دربی 3 امتیاز دارد و با توجه به شرایطی که داریم نمی‌توانم امتیازات این مسابقه را فدای دربی کنم.

گل‌محمدی در مورد مصدومیت علی کریمی و مهدوی‌کیا گفت: کریمی و مهدوی‌کیا همچنان مصدوم هستند، پزشکان تیم تلاش می‌کنند تا آنها را به دربی برسانند.

وی در مورد اینکه فردا چه کسی بازوبند را به دست خواهد بست، عنوان کرد: نبود کریمی و مهدوی‌کیا در مسابقه فردا با تجربه و شرایط خوبی که دارند به ما آسیب می‌رساند، کاپیتانی را به بازیکنی خواهم داد که در پرسپولیس سال‌ها حضور داشته و حقش است که بازوبند را به بازو ببندد.

وی در مورد حواشی که اطراف پرسپولیس وجود دارد، عنوان کرد:‌مسائل را مدیریت می‌کنیم و شرایط خیلی بهتر شده است. به جز یکی دو نفر که صحبت‌هایشان ارزش جواب دادن را ندارد سایر پیشکسوتان از پرسپولیس حمایت می‌کنند و مشکلی نیست.

گل‌محمدی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به قرعه‌کشی جام حذفی و دادن میزبانی به تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کردم این اتفاق بیفتد، نمی‌دانم چرا همه اتفاقات بد برای پرسپولیس و اتفاق‌های خوب برای سایر تیم‌ها است. البته اگر ما می‌خواهیم قهرمان شویم، چه در زمین چمن مصنوعی رشت و چه در استادیوم آزادی باید با تمام توان برای کسب پیروزی به میدان برویم.

کد خبر 198136
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز